Subject: LC1117 Viljandi mnt 124 elektriliitumine, Rapla linn, Rapla vald, Rapla maakond
From: "Kotter Sander" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 11:35:15 +0300

Tere!

Koostöös Elektrileviga olen koostamas elektriliitumist aadressile Viljandi
mnt 124, Rapla linn, Rapla vald, Rapla maakond. Edastan projektlahenduse
kooskõlastamiseks. Vajalikud dokumendid/joonised manuses.

Plaanis on paigaldada uus alajaam, alajaama kõrvale liitumiskilp. Lisaks
teeme sisselõike olemasolevasse keskpingekaablisse ning rajame
kaablitrassi kinnisel meetodil kuni projekteeritud alajaamani.

Kaablitrass jääb osaliselt ka Transpordiameti maale 15 Tallinn-Rapla-Türi
tee L6 (67001:002:0028). Puurimiskaevikud Transpordiameti kinnistule ei
jää. Projekti koostades on võetud arvesse kommunikatsioonide valdajate
(Rapla vesi, Telia, Adven Eesti AS) nõuded. Projekt on nendega
kooskõlastatud.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.